Rabu, 7 Mei 2008

santai sekejap

lagu yang baik, bagus, enak, boleh dikunyah-kunyah selalunya akan kekal lama. lagu ni dah 10+ tahun, namun orang masih ingat. lagu yang tenang, slow paced.

no surprises by radiohead.



liriknya, untuk penghayatan lebih. mungkin,

A heart that's full up like a Landfill,
a job that slowly kills you
bruises that won't heal.

you look so tired unhappy,
bring down the government,
they don't..they don't speak for us.

I'll take a quite life, a handshake some carbon monoxide,
no alarms and no surprises,
no alarms and no surprises,no alarms and no surprises,
silent,
silent.

This is my final fit, my final bellyache, with..
no alarms and no surprises,no alarms and no surprises,
no alarms and no surprises, please...

Such a pretty house, such a pretty garden.
no alarms and no surprises,no alarms and no surprises,
no alarms and no surprises, please.
apa pun, mendengar lagu boleh melalaikan. kena berhati-hati untuk menjaga kesucian hati.

ok. gerak ke mihas dulu.

kemaskini, jam 1612

komen van-der-shraf mengingatkan kita: lagu, sedap ke tak sedap terpulang kepada telinga dan cita rasa orang yang mendengar.

-kalau ada cadangan lagu yang baik untuk didengar, sila letakkan pada komen.-

3 ulasan:

van der shraaf berkata...

lagu yg ko suka mesti x sama dengan lagu yg aku suka...
yellowcard ok lagi, tp kalau coldplay dan sealiran dgnnye, sorry...

hisyam berkata...

sorry lah, but what is this song?

It seems like all the person in the video did was mumbling and mumbling..

Hurts my ears, you know.

btw,I don't like these kinds of songs.

van der shraaf berkata...

aku sebenarnya malas nak bagi suggestion lagu mana yang sedap..
tp aku rasa ada lagu yg macam best (untuk telinga kau la) :
- Duffy : Mercy
-Amy Winehouse : Valerie

Irama dia ala2 60-70an macam tu...
rancak la...
try cari kat youtube..