Selasa, 8 Disember 2009

maaf, tak boleh



dia datang
.
aku kata, "maaf, tak boleh."

dia masih berkeras.

sambung aku, "aku sudah pun punya 4 kau tahu."

dia tetap berkeras.

aku mahu lari. ke belakang tak boleh.

di hadapan ada dia.

sisi aku terhimpit.

tinggal, sama ada ke bawah - 6 kaki ke bawah tanah;
atau terbang naik ke kayangan.

kau rasa siapa dia?

kemudian datang satu lagi.

...

.....

5 kesemuanya. atau 6. atau salah kira mungkin 7.

"ini semua salah awak! memang salah awak! kalau awak tak berperangai
macam tu, awak mungkin hanya ada 2 atau 3 saja!"


14 ulasan:

aeisyulillah berkata...

walaupun ko da buka kotak.. ak maseh tak dapat melihat isinya

hanif hafiz berkata...

okeh..hampir2 paham..cume sedikit tidak paham

maharaja anon berkata...

tahniah...
aku tak paham langsung..
ape kau nak sampaikan??

kepalakotak berkata...

assignment.

anwar azhari berkata...

prokastinasi

ad sorg yg tunggu kat papan kenyataan kat luar lecture hall..

insankecil berkata...

apekah ini?!

Dr. Alex berkata...

hahaha..

NaMiA_DuHi berkata...

giler...aku xpaham..+_+

Tanpa Nama berkata...

haha, seb baek ko bkan penulis buku2 medic,
kalo x, smakin xpham aku jadinya...

Mohd Firdaus bin Shafie berkata...

bagus

maharaja anon berkata...

wahaha...
aku dah ceraikan satu..
tapi ade 3 lagi..

zahirah berkata...

HAHAHAHA

aMiR LaLoQ : berkata...

haha apela dorg sumer nih.amin ko jgn risau ak dpt baca pmikiran kaw,ak taw keje n assignment kat alex byk brtimbon2!haha keepidap man ^^

Dr.Alia berkata...

ni psl bdk arab jual tisu ke? :P